Vše o nákupu
Nákup v internetovém obchodě
- Vyberte si požadované zboží, případně se přihlaste do systému
- Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
- Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte způsob dopravy a platby
- Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
- Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
- Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
- Vaše zboží Vám bude doručeno na základě dodací lhůty.
Doprava zásilek
Dopravu zajišťují kurýrní společnosti - dle charakteru zboží expedujeme přes DHL, TOPTRANS, Gebrüder Weiss, Raben, Kuehne+Nagel, GLS. Zásilky do 5 kg lze odeslat na odběrná místa Zásilkovny a vyzvednout je v době, která vyhovuje Vašim potřebám. Zásilka je odeslána do 24 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zásob zobrazených při produktu. Při nákupu nad 4000,- Vám zboží doručíme zdarma.
Platba za objednávku
Platbu za objednané zboží je možné provést v hotovosti přímo v naší kanceláři na ulici Šromova 640/45, Brno - Chrlice, na bankovní účet: 2401777813 / 2010, Fio banka se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo přes okamžité platby s využitím platební brány ComGate s možností platby kreditní kartou.
Osobní odběr
Osobní vyzvednutí je nutné předem rezervovat - zašleme Vám odkaz na online rezervaci k výběru vhodného termínu.
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvarianty, aktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návody, videa, 3D vizualizace nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku minimálně 24 měsíců od zakoupení zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.